vunnit bloggsvar :)

förlåt för jag inte har hunnit blogga.
men det har varit så mycket nu.
iallafall, logga in på min blogg imorse & såg att jag hade vunnit ett bloggsvar :)
& för er som inte vet vad bloggsvar är, så ska jag förklara.
det är en liten ruta där man kan ställa frågor till mig, vad som helst.
& så svarar jag på dom så fort jag kan. :)
bra va? ;)
& jag kommer även ha en tävling på min blogg, där man kan vinna bloggsvar.
aa, såhär ser det ut. ska bara fixa den lite & sånt :p
aja. igår va det då torsdag & så stack jag & axie hem efter skolan , & vi gjorde kladdkaka.
sen stack vi & kolla fotboll. sen stack axie hem, så va jag där med diana & hanna.
sen så hände det inte så mycket mer :p
7 skoldagar kvar helt awesome.
& idag har jag inte gjort något, eftersom det är studiedag har jag inte varit i skolan heller ;)
blir att ligga i sängen & lata sig, & senare ikväll blir det pizza.
& imorgon blir det diana & sova där antagligen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0