veckan har varit pissed bad!

jag har mått jätte dåligt den här veckan.. ni vet? jag har jufått lämna min bror i kroatien & så har det hänt massa annat skit. hoppas iallafall ni förstår mig. men jag orkar inte ta tag i vad som har hänt här på bloggen..
jag har helt enkelt varit i skolan varenda dag denhär veckan, varit hos doctorn & massa annat skit.
är riktigt glad att det dock är fredag.. men de är den värsta dagen på 12 år.
den fuckade totalt.
& så är det lingon vecka. det är inte så kul :(
jag vet.. jag måste släppa dig & gå vidare. men det går verkligen inte.
aja inidenvecka i skolan.. kul! fast nää.
så gjorde vi såndär indiskmat idag i skolan, gott, fast nää ;)
snart ska jag lägga mig? men smart som jag är så har ag druckigt energi dryck.
så jag kommer nog inte kunna somna.
men vi får väll hoppas jag somnar.
vi hörs imorgon :*


sidecute-flätor. är dock borta nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0