röd som en tomat i huvet :o

så jävla skönt väder idag, iaf km hem från skolan, & det va helt okej.
stack hem med axie tg pengar stack t ica & köpte kladdkaka & dricka stack hem t henne & låg & sola.
röd som en tomat i huvet :o
ser helt förjävlig ut. men jaja..
sen stack vi & kolla fotboll sen drog vi hem t henne , & satte oss vid datan & nu har jag precis duschat, riktigt skönt.
imorgon blir det antagligen in t stan, slutar 14.00 isf för 15.30 riktigt gött.
men blir inte stan av så drar jag nog t stan i helgen, måste fixa ett par saker t avslutningen.
har inte fått mina kläder än, & tänk så får jag dom inte tills avslutningen ? då kommer allt gå åt helvete...
men man får väll hoppas på de bästa.
& så får jag tigga lite pengar & sånt, för jag är ganska fattig.
4 dagar kvar till den fkn avslutningen , & fyfan vad jag känner mig stolt, har klarat skolan riktigt bra gemför med i höstas :o aja, känner mig riktig duktig, fast har fortfarande lite saker att ta tag i ;)
imorgon blir det utedag med hela skolan nästan, tråkkkkigt :o men bättre än lektion :P
& nu ska jag sova, en liten bild på vad som behöver fixas till avslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0