över drivet tråkigt :o

jag fick en kommentar innan.
äe de ööl ? :O
svar: ja det är öl? men jag skrev att bilden inte va seriös. jag tror du borde fatta de då. ;)

jaja.. diana sov ju hos mig inatt, så jag vakna upp med henne bredvid mig & ja?
vi gick upp & fixa oss sen drog vi t skolan i det fina vädret eller inte.
så va jag i skolan & lite sånt. stack hem med axie, kom hem åt fixa mig & sen drog vi hem t axie sen så stack vi & kolla fotboll satt där i typ 20 min sen stack vi för det börja hagla :o
så nu sitter jag här & har suttit här ganska länge, öveeer drivet tråkigt :o
så ska snart hoppa in i duschen sen sova :)
puss*
jätte söt bild, & ja jag saknar mitt hår som fan!
ska färga det mörkt snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du druckit en hel flaska öl ?

2011-05-25 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0