nu ska jag ta tag i bloggen ;)

okejokej.. jag vet! jag har varit riktigt dålig på att blogga dom senaste veckorna?
men jag lever.. jag har haft fullt upp med kompisar, skolan & massa annat.
& det har varit riktigt int väder.
men nu sitter jag här, efter en helt awesome helg med kompisar & allt. har ritkgit tråkigt så jag tänkte att jag kunde blogga lite ? ;)
jag lovar.. jag ska blogga så mycket jag bara kan nu.
men ni måste va berädda på att det kan bli jävligt dålig uppdatering eftersom jag inte spenderar tiden framför datorn så mycket längre?
aja. det va det jag ville få sagt på bloggen & jo det blir nog 1 liten enstaka bild eftersom jag sitter på mammas dator & har knappast några bilder här :)
är man rolig så är man rolig..
ush.. ;o
ehm jo.. nu är det såhär med att jag funderar starkt på att byta sida `? ni vet.. blogg.se cp riktigt ofta nu mera.. blir väl antagligen att fixa någon sorts header & fixa en ny blogg? tycker inte ni det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0