lite frågor ;o

1.. Vad är ditt mellan-namn? -  hemligt :$
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - jag vet inte.
3. Är du i ett förhållande nu? - nej :)
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 
5. Vem var du tillsammans med sist? - anton.
6. Får man fråga varför det tog slut? - fungerade inte ?
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja
8. Vem vet mest om dig? - jag själv, men av vännerna.. Diana.
9. Vad gör du på fredagskvällar? - går ut, med kompisar, & massor med annat?
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - sett sjukt många!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - nej.
12. Har du någonsin varit full? - ja
13. Har du testat droger? - nej !
14. Röker du? - inte längre.
15. Snusar du? - haha nej 
16. Saknar du någon just nu? - jao
17. Hur mår du idag? - bra ;)
18. Hur många tabletter tar du dagligen?  tar inga tabletter.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - haha, det vet jag inte.
20. Bästa minnet från sommaren? - hässleholmsfestivalen!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige?  - kroatien.
22. När var du där? - typ.. snart 1 månadsen ;)
23. Är du rasist? - nej?
24. Har du helt svenskt ursprung? - nej.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? halv kroat ;)
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? - svenska
27. Ser du fram emot någonting just nu? - HELGEN:d
28. Sköter du skolan? - oftast
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - har inga betyg.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - fan vet jag?
31. Vilket ämne var det? - 
32. Har du fått ig på ett prov? - 
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - näää
34. Anser du dig vara intelligent? - när jag vill (:
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - ehm, när jag träffa diana.
36. Vilken va den värsta tiden då?  - sommaren 2010
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - ja..
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - ja :o
39. Har du haft sömnproblem? - nej
40. Hur ofta gråter du? - när jag är ledsen & mår dåligt?
41. Vad gör du när du mår dåligt? - dampar, surar, slåss & lite till.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - dom närmsta vännerna, dom som vill lyssna.. 
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - nej.
44. Vilken klass går du i nu? - 5an :$
45. Vilken skola? - bjärnums.
46. Har du varit otrogen någon gång? - vettefan.
47. Har någon varit otrogen mot dig? - tror inte det.
48. Är du stolt över dig själv? - Ibland, beror på vad det handlar om
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - att jag är mig själv!
50. Vad får du ofta komplimanger för? - haha. vet nt.
51. Har du lätt att få folk att skratta? - ja. & speciellt när jag har damp.
52. Cider elller öl? - Cider

53. Har du några talanger? - alla har väl någon, men vetifan seriöst :)
54. Vet du om någon är kär i dig? - hm, tror det..
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - japppjappp
56. Vad står det i ditt senaste sms? - okej. vad ska vi göra då?
57. Hur lång är du? 1.58.
58. Hur mycket väger du? hemligt.
59. Vilken storlek har du på kläderna? - ehm bryrs ju på, mellan 140-158 ;)
60. Har du svarat ärligt? - faktiskt :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0