längtar faktiskt till skolan :$

halloj.
jag måste säg att jag på något konstigt cp viss längtar till skolan imorgon :o
det har jag aldrig gjort. men om mindre än 1 månad så är det lov.. shit jag måste fixa kläder & sånt bajs :o
det är bland det jobbigaste jag vet, för jag hittar aldrig något t skolavslutningen.
& om mindre än 2 månader så ska jag ner t kroatien? ni vet nt hur jv mke jag längtar för det kommer va skitkul att slippa sverige i sådär 1 månad? ;)
ska bli riktigggggt kul faktiskt.
nu har jag duschat, snart ska jag göra lite oboy & sen ska jag kolla på big brother & när jag vlir trött ska jag sova.
imorgon blir det då skola? ska faktiskt bli riktigt kul det med :$
veckan kommer bli grymt awesome tror jag?
jag älskar skoldagar innan sommarlov för det är aldrig några riktiga skoldagar.. utan vi ska alltid göra något med hela klassen ;)
aja.. nu ska jag värma oboy puss :*


käääärlek t min fina tröja med massa  namn på.. :)
men gud min hand ser cpstor ut xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0