daaaaampar :)

kom hem från skolan för 1 timme sen & i skolan va det heeeeelt okej :)
dampade lite sådär ;)
& så fick ju jag träffa min pojke :*
haha? allmänt efterbliven idag, sitter & dammmpar framför webben, så roligt kan man ha det ibland ja..
imorgon kommer jag nog inte hinna med någon bloggning, för jag ska örst t skolan & så är jag där t halv 4 , kommer hem ska fixa mig & göra lite läxor sen sticker jag t skolan ingen & har indienkväll t 9 sen kommer jag hem & duschar sen sova. men jag ska försöka sätta in ett tidsinställt inlägg.
& jag måste säg en sak. fyfan vilket pisse väder! :o
aja nu ska jag fortsätta med det jag gör.
här kommer några bilder rån camen. ;)
tycker inte ni ska fråga vad jag gör med munnen ;)
vadå normal?
ehm.. jag bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0