beställt kläder ;)

min helg har varit helt upptagen eller vad man nu ska säga?
det är min förklaring helt enkelt ;)
i fredags kom diana, så va axie med oss.
så skulle axie & diana sova hos mig men så typ hade jag & mamma största bråket?
så bara diana sov.
igår så stack diana hem vid 5 sen kom axie, sen kom linnea & sen stack vi hem till axie så vid 01.00 på natten stack jag hem & gick & la mig ;)
& juste har beställt kläder ;)
bild längre ner.
idag ska jag nog ta mig ut & sola så jag får lite färg på korppen annars bara chilla :)
skulle igentligen ha en rosa, men det fanns bara i skit stora storlekar, så sålänge blir det en gul.
& så en klänning.
men den skulle inte komma förens slutet på juni.
så vi får hoppas att den kommer innan jag sticker till kroatien :)

Kommentarer
Postat av: wiktoria

dagens blogg vinnare är uppe på bloggen nu ! Klicka på länken här under och kolla om det var du ! :)



http://wikiwiktoria.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-vinnare.html#comment

2011-05-22 @ 13:39:54
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0