-våga fråga!

hejhej..
vakna 10 imorse fixa mig snabbt & sen så hängde jag med diana t hennes match, vi kom 30 min förtidigt & sen när alla entligen kommit, så säger dom att diana inte ska va med.
så vi fick sitta & kolla på match i regn -,-'
jättekul.
sen hämta pappa mig så stack jag hem & nu ligger jag i sängen under täcket & kollar på tv.
ingen skola imorgon eftersom jag e sjuk..
men på tisdag blir det fan skola ! :D
men det är ändå onödigt att gå t skolan imorgon , vi ska bara kolla film & ha orgentering -,-'
något jag hatar ! & jag är sämst på det.
aja.. juste jag glömde, igår så när jag kom t vittsjö så va vi ute & lite sånt & så träffa vi filip, riktigt kul ;)
bloggar antingen sen eller något.
& glöm inte att du kan fråga mig på bloggsvar. tryck bara på våga fråga!
saknar mina flääääätor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0