vill ha piercing!

ehm hej igen. livet är asjobbigt vill jag bara säga. jag trodde fan det va över!
men jag ska kämpa! & jag har lovat mig själv att aldrig mer gör som jag gjorde innan. jag ska nt sätta mig i skiten igen!

ehm, ja? nu t saken? jag vill så gärna göra hål i övre delen av örat. fyfan vad jag vill det. men snart ska jag göra det!
då jävla liksom & det kommer ju bli sjukt snyggt t sidecuten jag ska göra ? om jag nu vågar. hahah

här för er som är lite tröga. haha nej jag skoja.
men så ska jag iaf ha det så snart så möjligt & det kommer ju liksom nt göra lite ont?
hitta ingen bättre bild & såklart är den tagen från google :)

ja ni ? snacka om att jag är nervös imorgon kommer jag ta sjukt jävla många pruter eller vafan jag ska ta hos doktorn jag hatar det!
& så ska jag typ ta blod prov? :o
nu ska jag springa ivväg & duscha puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0