VARNING! KÄNSLIGT FOLK TITTA BORT!

kom preis hem från doktorn, som jag sa för nått inlägg sen. men va där nt så länge som jag trodde att jag skulle va :dd
men iaf fyfan jag fick ta blodprov så ja? kan man säga AJJ?  det va nog det rätta ordet ja.
ehm ja? idag va det en såndär seg dag, ehm inget gick som det skulle ? & sista lektionen gjorde jag inte ett piss, medans som andra i min grupp fick göra allt, shysst jag är ellerhur? ;)
nu ska jag sticka & käka sålänge jag väntar på ilma & sen när hon kommer hem så ska vi då cama, (som vanligt)
& sen så ska jag sticka & duscha.
vi får väl se hur dagen slutar?
jag måste iaf säga jag hatar nålar! & nu hatar jag dom ännu mer!
jag ska aldrig med t doktorn. säger vi.

VARNING! KÄNSLIGT FOLK TITTA BORT!



jaa? det är faktist min arm. ni vet? men jag va med i bakgrunden & jag va tyvär förful.
men dock är bilden tagen med webcameran eftersom jag verkligen inte orkar ta fram min kamera.

mitt fina plåster med en liten blodfläck på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0