DIANA HJÄRTA MATTEA

TILL DIANA, VÄRLDENS BÄSTA SYSTER ♥
diana, vi har kommit så nära varadra på bara ett år.
det har iaf gått ett år snart om 2 månader.
jag började på fotbollen så kom det en liten töntng tjej som hade sjukt långt hår men va riktigt söt, jag kom fram t dig & sa din mamma har varit hemma hos mig, & diana bara jag vet våra föreldrar pluggade tsm.
varenda fredag sågs vi , till sist kunde jag inte hålla mig så jag sa: diana ska vi va nån dag?
du bara visst mattea , jag kan väl höra av mig?
jag bara ja det kan du , efter en kort tid hörde du av dig, & vi va 2010-05-30 va det den första dagen vi va.
jag skulle möta up dig på busstationen men du kom före mig så jag försökte förklara vägen för dig hem t mig, men edet gick inte så bra. du hamna någonstans haha, men det ordna sig till sist.
vi kom hem & allt va awesome, vi åt på tk & v tog en kebab i pita, det gör vi varenda gång nu. vi satt vid datorn & massor med annat.
tiden gick & du skulle helt plösligt hem.
så jag sa hejdå, & då sa du vi kan väl va någon annan dag med?
då sa jag ja.
vi va & va.. det svåraste va när jag skulle på semester i 1 månad , & jag skulle lämna dig det fanns inte i mitt huvud :o
jag krama om dig & sa vi ses om 1 månad.
jag kom tbx & tiden slåg till det va hässleholmsfesivalen , du kom t mig på morgonen  vi fixa oss & sen så skulle vi dra haha, ja? & smartheaden jag glömde pengarna så vi fick pringa tbx  & ta dom men vi hann.
allt kändes helt underbart!
i åkte karuseller vi kolla in killar hahah.
vi åt i gallerian.
du sov hos mig den natten , vi hade sjukt roligt.
nästa dag så var det karneval i bjärnum, där jag bor då.
vi stack dit & hade som sagt askul där med.
vi åkte karuseller & vi åt godis det va riktigt kul.
sen så var det slut så stack vi hem t dig så hade vi bestämt att vi skulle t danmark dagen därpå & sen så skulle vi t hässleholmsfesivalen efter det, men det blev inte av.
jag hade bråkat med min mamma , så jag ville heltenkelt inte :o
det är nåt jag ångrar.
vi kom närmare & närmare varandra & vi började säg att vi va syskon & det kändes så med!
vi va & va & va.
en kväll så satt vi hemma hos dig & grät vi grät för att livet va piss just då!
men vi hade varandra vi berättade allt för varandra den kvällen.
vi grät i 4 timmar , & sen somna vi av huvudvärken.
dagen därpå satt vi hemma hos mig & så sa jag: diana ska vi pierca oss?
asså seröst ska vi pierca oss?
vi gick ner i min källare & gjorde det, men det gick inte så bra.
den helgen gck vi igenom tårar, skratt & blod !
sen så fortsatte vi att va, så en kväll så skulle jag , du moa & josse ha en flmkväll.
javisst film blev det!
& en hel del flumm.
kvällen kommer jag alltid minnas!
vi har varit varenda helg sen dess,
& kommer du ihåg discot?
de va helt sjukt, jag va tsm med rasmus & jag , du & rasmus rymde från discot haha, vi gick t ica & köpte redbull.
sen så började alla kalla dig bananen , haha :D
på helloween så gick jag & du ut , så gick vi t mirre haha.
& så följde hon med sen så stack vi t ica & ringde rasmus & fråga om han kunde komma & dom kom.
rasmus & hans kompis då.
så vi dampa vid busstationen, sen så stack du hem & så stack jag med hem.
& DÅ NÄR VI FICK VÅRA SYSTEMKAMEROR , MINNEN LIVET UT !
vi har många fler småminnen som tar för långt tid att skriva ner.
men diana varje sekund med dig är underbar, okej? vi har bråkat vi har hittat på massa skit!
men det är glömt.
varenda gång vi bråkar får jag en svag känsla i kroppen jag hatar att bråka med dig!
jag är rädd att du inte kommer förlåta mig!
diana, du är värd allt !
du ställer alltid upp & peppar alltid mig om jag mår skit.
du är äkta!
du är så in i helvetes äkta!
diana jag älskar dig, du är mitt allt, du är mitt liv, du tände en låga i mitt hjärta & den brinner fortfarande.
babe, du är hela min värd utan dig är jag ingenting!
t sommar går vi i samma skola!
jag längtar ! , känslan är obeskrivlig. tänk dig jag & du i samma skola.
de kommer va awesome!
gumman, förlåt för allt dumt , de  har verkligen nt varit meningen!
det ända jag vill säg att du har gjor mig trygg utan dig hade jag förlängesen varit död.
det är seriöst du som gör att mit liv är värt att leva!
förlåt för alla gånger jag har fått lack på mitt lv, men du gör det värt att leva.


kommer du ihåg dom tre orden vi sa?
vi mot världen.
jag glömmer dom aldrig vi klarar oss själva vi behöver inte dom du vet.
syster, vi mot världen!
diana  mattea, föralltid.
10 månader med dig är obeskrivliga , det känns som vi har känt varandra i hela mitt liv.
jag trodde det va omöjligt att hitta en vän som man har kommit så nära på så lite tid?
men jag hade fel, det va oehört lätt att göra det.
jag ångrar inte en ända sekund med dig.
vi har sjukt måna minnen men det kommer flera jag svär!
syster, jag älskar dig mest på hela jordotet.

DIANA  MATTEA, FÖRALLTD
- VI MOT VÄRLDEN ♥
YOU MAKE ME HAPPY.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mattea vet du hur underbar du är ?<3



Bebis, vi mot världen !<3

2011-03-14 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0