som ni kanske märkt är jag usel på att förklara :)

fyfan vad dålig uppdatering :o
har varit lite sådär jätte sjuk så har inte hunnit & har inte gjort mer än att sovit.
iidag va jag då i skolan & jaa, jag hade utvecklingssamtal dryygt vi snacka ytp i en halv timme om mitt dåliga bettende mot mina ''kompisar''
ja? vad fan ska man skriva på denna dryga bloggen?
joo, frågestunden skulle igentligen avsultas idag men nej så blir det inte.
vi gör såhär ist ni ställer frågor t mig ifrågestunds inlägget , http://maatteaa.blogg.se/2011/march/nu-kor-jag-igang-en-fragestund-stall-hur-sju.html#comment <---DÄR!
så ställer ni fråger så kör jag en svar på tal ist för att svara på alla fråogor samtidigt right?
så varenda dag kommer det komma upp en fråga som jag svarar på.

som ni kanske märkt är jag usel på att förklara :)
nu ska jag ta & sätta igång tvn & sen ska jag nog ta & sova lite :)



eftersom jag har bildbrist blir det lite såhär halvtråkiga bilder,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0