seriöst jag är skit glad!

kom inte ett inlägg fören nu ;d vad kan det bero på?
haha, men iaf idag så har det varit en fett jävla bra. (yy
ni vet ? jag har nt bra dagar ;d bara ibland men väääldigt sellan.
men iaf idag va jag i skolan &det va sjukt roligt faktist !
ehm förutom att vi typ bytte platser ;ss det söög ju!
men sen kom jag hem så hängde axie med ;)
så va vi typ i 30 min sen stack jag t vittsjö & va med syrran t 6 så kom jag hem & gjorde läjävlen ;ss
& cama med ilma. & sen snacka jag med min baby, haha undra vem det är eller hur?
& nu sitter jag 6 skriver ett inlägg i min blogg. snart ska jag gå & duscha om jag hinner annars får jag göra det imon.
solen skinner, det är ljust, jag har på mig mina solglasögon, jag har satt igång musik som dunakr genom väggarna, jag sitter i shorts & linne & har öppet fönster & jag är kär!
känslan i magen är obeskrivlig.
fyfan våren är här!
men jag har även sommarkänslor som fan.
seriöst jag är skit glad!
imorgon är det då tisdag jag hoppas på samma känslor eller vad man nu kan säga.


ehm jadu? bilden blev failad redigerad. nu när jag såg bilden såg den helt annorlunda ut :o
men jag orkar inte ändra ett piss nu, för nnu ska jag dra iväg & duscha :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0