så jag hitta på att jag hade massa prov ;d

just nu sitter jag i min säng & kollar på nått cp program & camar med mirre.
snart ska jag göra o'boy & sen ska jag kolla på big brother & sen sova , imorgon skulle jag igentligen t tandläkaren men jag orkade seriöst nt. så jag hitta på att ja skulle ha massa prov & sa det t mamma, hahah.
ja? jo jag va hos axie innan & åt våfflor , mke gott.
imorgon har vi läsning första lektionen ju så det blir ingen mmusik så jag sket i & göra den läxan , ehm, haha.
bra att veta eller hur? men liksom det finns ju inget annat att skriva här så jag antar att det va veldigt intresant.
men nu ska jag dra, ;)


bilden är nyss tagen, riktigt snygg. eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0