pissedag

seg & lång dag idag  & massor med pluggande.
aja, vakna vid 7 fett jävla segt -.-
gick & fixa mig & drog t skolan , hemkunskap första lektionen det va ju kul eller inte !
sen rast sen så stack vi in så hade vi SO  , sen var det lunch .
åt nåt äckligt skit sen stack jag & va med på en sak på rasten typ.
sen så stack vi in så hade vi engelska förhör, sen så hade vi matte !
sen så var det rast så stack vi ner t badet men jag bada inte, så jag gick upp t klassrummet & dampa loss med några andra kompisar som nt heller bada.
sen så va det SO igen, så kom nån dansk & typ skulle yp redovisa nåt eller nåt sånt!
sen stack jag hem & åt  & nu sitter jag här & pluggar NO .
men jag får dock inte in nåt i hjärnan så jag ger snart upp!
imorgon är det torsdag, fyfan vad störigt.
& fyfan vad störigt att det är regn.
hatar regn !
en riktig jävla pisse dag!
hejdå.

en riktigt gamla bild, nog 2 år sen jag tog den , men jag kommer ihåg det somfan.
& visst är min uppdatering rolig när det finns såna pissedagar?
svar: nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0