pallar inte ta & ladda upp en bild eftersom jag är seg -.-

hatar att lådsas som om jag gillar en person som jag verkligen hatar, fyfan asså!
hatar att inte kunna visa det jag känner.
fyy, om man verkligen inte gillar nån då vill jag inte heller lådsas !
jag hatar det!

idag va de skola -.-
det va jätte segt att vakna -.-
men iaf, det va riktigt härligt väder.
ja ? så vi hade lite elevens val & sånt i skolan sen så stack jag hem med axie, sen la jag mig så somna jag, sen så väckte axie mig, så stack vi ut & cykla & så va vi ute i nån timme eller nåt, sen så stack jag t axie & gjorde läxa men nu sitter jag här hemma , & kollar på tv -.-

pallar inte ta & ladda upp en bild eftersom jag är seg -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0