o'boy :DDD

ehm, så äntligen nu hinner jag blogga. dagen har bestått av skola & pluggande , va i skolan som va helt okej & jag hade sjukt med damp. kom hem & satte mig vid datan & axie va med sen så rätta jag läxan & börja plugga prov & ja jag tror det nog kommer gå rätt så bra. sen så kom axie på att jag & axie skulle ha ett foto ''tema'' varenda tisdag & ja det hade vi detva ett vatten ''tema''. det blev ganka många bilder men ingen som jag är nöjd med & eftersom jag inte är nöjd kommer den inte upp i bloggen tyvär :p
imorgon är det onsdag & det betyder lååång dag -,-
nu ska jag gå & göra o'boy ;)
o'boy vilket vacker väder solen skinner i dag , o'boy inga tunga klädor...
haha, ja det va faktist riktigt fint väder idag + 12 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0