min blogg fyller 3 månader på fredag!

hellu.
ehm, nu har jag gjort klart läkorna & ska ändast plugga t provet.
& nu sitter ilma här & snackar om hennes jävla betyg -,-
det är sjukt jävla störigt. men iaf iidag va jag i skolan & det va väl ganska okej?
förens sista lektionen då fick jag lack bara för det inte blev bra, det jag gjorde då :d
& imorgon är det onsdag det betyder halv 4, palla ;d
men asså detta känns så hopplöst ;d jag har ingen tid att blogga så mke som jag har gjort innan.
jag bloggar när jag kan & när jag har något att säga så ni kan sluta klaga :d
jag har trotts allt ett jävligt stort liv bakom bloggen, & det är inte heller så jävla lätt.
vill ni veta en sak? jag är svartsjuk!
nu vet alla det. & det va ju en jävligt bra information tycker jag tycker inte ni det?
men nu så jävla ! nu ska NI rösta om vad jag ska snacka mer om i min blogg.
annars blir den ju inte roligare & du får ni skylla er själva :D


oh gud vad jag skämmer ut mig ;d , bilder är fett gammal!
men vem fan bryr sig?. ser ni sån fjortis jag va? haha seriöst jag skämms ;s
men vafan det e jag ! & innan den tiden då va jag ju nöjd med mitt utseende men nu fyfan!

men nu lämnar vi det, jag funderar på att ta en paus från bloggvärlden?
fast nää. nu när jag ändå är igång så kan jag väl fortsätta.

vet ni på fredag fyller min blogg 3 månader. jag har lyckats att nt bya blogg på ett tag nu, men börjar min gamla header bli lite tråkig nu?
ja det gör den, men jag orkar inte göra nån ny. någon annan som vill det? :D




OBS! på torsdag blir det dålig uppdatering eftersom jag ska t docktorn & sen på kvällen ska jag nog iväg. liksom bara så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0