men vafan mina skor -,-

tjo, imorse så vakna jag & det va verkligen SKIT segt. så satte jag mig vid datan det gör jag alltid när jag har sega mornar -,-, så messa jag med min kompis så hon logga in på fb så snacka vi där sen stack jag & åt & satt på musik , ( som jag oxå gör på mina sega mornar ) så kom hon sen så satte vi oss vid datan sen blev klockan 20 över 8 & jag börjar ju skolan halv 9 så vi hade 10 minuter på oss, men hon hade ju cykel. men fyfan på vägen t skolan så va det as kul fyfan mina skor gick sönder & så höll vi på att trilla, sen så va det skola & vi kom i tid & så är det läsvecka den här veckan med -.- så vi satt & läste sen stack jag t idrotten & där spela vi fotboll ;)
sen så duscha vi & fixa oss sen va det typ SV så gjorde vi nåt.
sen så hade vi SO som va as kul faktist, sen hade vi mat & sen hade vi rast & efter det matte -.-
så stack jag hem ahah, ja, sen så kom axie , så åt vi sen stack hon, & nu har jag precis gjort läxan, men snart ska jag sätta igång tv & sen ska jag duscha & kolla på tv & sen big brother.

jag ska aldrig ge upp, men snart måste jag.
det går inte att få tbx dig, även fast jag vill.
men inget kan stoppa mig, jag ska försöka hur det än går.
att du inte är med  mig är nåt av det svåraste i mitt liv.
jag vet hur det är att gå igenom en sån situation, & några månader trodde jag fan jag skulle dö.
men du ska veta , JAG KAN DÖ FÖR DIG.


har inte hunnit ladda upp dom nya bilderna jag har tagit , har inte ens hunnit ladda kameran ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0