kul grej.

jag har en cpkänsla av att det kommer bli strömavbrott -,-
det blåste om fan innan, men nu är det chill.
nu är jag riktigt seg & riktigt trött & har riktigt ont i huvet. & det är skit varmt!
ehm, skulle igentligen gå & duscha men jag gör de imon bitti ist för jag är as trött.
& ja.. min o'boy är oxå slut -,- kan det bli bättre ?
jag är typ beroende.
joo nu ska jag berätta en kul grej, jag & min killkompis hade hemkunskap idag så gjorde vi plättar ;)
så åt vi & vi hade ju socker t det. sen så smuggla jag & han in lite sen öste vi ner i munnen så skulle jag skratta så liksom råkar jag tp blåsa ut lite socker det så as fail ut. men det va fett roligt iaf.
nu ska jag sova.

jag & diana skulle göra en cool bild men det gick inte -,-.
men iaf där är jag när jag fotar & det är menningen att det ska va suddigt på mig. så ni inte tror att nått är helt cp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0