jag känner mig förvirad :d

hejhej, idag vakna jag vid halv 12 & så låg jag i sängen & kolla på tv sen så skulle jag städa mitt rum & ja nu är det typ fint :)
haha, sen så satte jag mig vid datan & cama med ilma i typ 30 min, sen så stack jag ut med min hund.
kom tbx & skulle blogga men nej. då skulle jag hjälpa mamma med att färga hennes hår.
så nu har jag precis färgat mammas hår. & nu kollar jag på tv.
ikväll händer inte ett piss kan man säga. lite senare ska jag nog ta & duscha sen blir det nog tv.
& juste vi har ju ändrat klockan ? jag känner mig förvirad :d
& nu håller min kamera på att laddas så ni får snart se vad jag köpte igår ;)

visst är jag söt en sånhär söndag? aa fast ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0