jag kan inte spara pengar :o

jag funderar på att åka in t stan på måndag, & shoppa allt vad jag pallar & bara ta slut på alla mina pengar eller?
för det funkar verkligen inte att spara, tro mig jag har försökt med allt men det funkar liksom inte.
tror dock jag ska klippa mig då med INTE sidecut men typ topparna & tunna det för mitt hår börjar bli tjockt & nasty :o
om 20 min ska jag kolla på big brother sen ska jag sova, jag är riktig trött.
& imorgon blir det att vakna lite tidigare än vanligt för jag ska nämligen va med min syster.
men nu ska jag drau chaao ;)

oo my gad!
bilden tagen för exakt 1 år sen :o
snacka om att jag har förändrats på så kort tid eller?
oooooh! ge mig mitt gamla hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0