fyfan asså.

hej på er !
det har aldrig hänt nåt såhär läskigt som hände idag jo jag stog & platta håret så kom det en bil & ja jag trodde ju inte han skulle stanna men ja ? så kolla jag dit på min dör igen så står där en man :o
som är fet & har långt lockigt hår!
men asså han plinga inte eller nått & vafan gör han hemma hos mig så tidigt?
så när han såg mig satte han sig i sin skåpbil & stack & så tänkte jag vafan han kanske gick fel eller nått sånt.
jo sen skulle jag då sticka t skolan så öppnar jag dörren så ser jag att han står med sin bil vid min granne & ja han kollar efter mig ! :o
så jag går in igen, så ser han mig så sticker han !

fyfan vad läskigt det va!
fyfan asså.

men ja ? vafan jag stack t skolan & det va helt okej.
& sista lektionen hade vi ingen lektion så vi fick göra vad vi ville :p
aja, sen kom jag hem stack t ica & köpte färg t håret & nej den är inte röd, lila utan det är mörkbrun.
jag ska liksom ha det sålänge jag pallar nt ha blek brun färg , så jag va tvungen :p
kom precis hem, har varit på mammas roliga jobb , NOT!
men nu ska jag glo tv sen datan & sen sova, & imorgon blir det kanske vittsjö :D

jag älskar bilden, dock är den tagen med min mobilkamera så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0