svar del 1.

börjar svara på frågestunden redan idag efter som jag tycker ni behöver ett svar :p
men baa för jag svara på frågorna nu är frågestunden inte över än
Postat av: bästtaa syssling bella :)

Vårat bästa minne?
Saknar du mig? :)
Gillar du JB? ;) <3

Puss älskar dig :) <3

svar: alla våra minnen är nog ganska bäst ;), har faktist inget speciellt
klart jag saknar dig ;)
neeee, jag hatar han !
älskar dig oxå <3

Postat av: Kristina

Vad vill du helst göra med mig under 2011 ?
(Den jag fick av dig)

Varför har du "Veckans blogg" och inte "Dagens blogg" ? :D 

Vem gillar du mest i din klass av killarna?

Gillar du min blogg? vrf.

Hah ! :D ♥


svar: först vill jag träffa dig, & sen vill jag nog fest eller bio.

gillar faktist ingen :p

jag tycker veckans blogg är bättre.. :p

jo jag gillar din blogg.


Postat av: anonym

röker du fortfarande ?
när förlorde du oskulden ?
med vem isåfall ?

svar: nej jag röker inte mer.
det tar jag inte här.
Postat av: Jossan

Hur går de med gabbe ? ;)

svar: det går superbra :)
Postat av: Diana Syster (:

Har du blivit full på riktigt nångång?(a'<3

Haha gången jag blev det :P<3

svar: jag har inte blivit sådär jättefull men jag har blivit full .
hahah, måste vi göra om :)
Postat av: anonymsnöööögging

sminkar du dig?

och vilket smink använder du isåfall?

svar: ja jag sminkar mig, nästan varje dag..
använder två olika mascaror , & använder lite puder ibland om jag ska på fest eller disco
Postat av: matteaminkunghh

varför är du så sööt ? <333


svar: haha tack men jag är inte speciellt söt :p<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0