prooov

öhhm, hej ;)
vakna imorse & ändå fast jag la mig så sjukt tidigt idag så kunde jag inte upp, vad är problemet liksom?
men jag fixa mig iaf & sen gick jag t skolan där jag träffa alla mina små & söta vänner :p
va faktist en fett rolig dag i skolan, men jag hatar att vi ska få en ny lärare , jag trivdes med den andra liksom ;d
men vafan, hon ska ha barn & är mamma ledig , HAHA
så vi fick glass & godis :)
sen körde vi nån gemensam grej, nu ska jag ta & hitta min NO-bok & börja plugga för vi har ju prov imon & det orkar jag inte med, men vafan nu ska jag ha bra resultat :)
vi hörs ikväll när jag har pluggat klart& duschat pussN
dock ingen bild eftersom jag inte hinner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0