palla kvarsittning ;d

har varit upptagen hela dagen typ ;/
har varit ute hela dagen , kan jag ju säga hade kvarsittning så pappa kom & hämta mig direkt efter skolan & det va vid 4 eftersom det va en lång dag idag, men har lite kvarsittning kvar som jag får ta igen imorgon kul..
har faktist varit en ganska bra dag idag.
& ni vet inte varför haha, & berättar inte än ;)
ni får veta sen nån gång, haha :)
& har inte fotat på ett tag nu , men jag tror jag kommer få ett nytt objektiv t min födelsedag & gud va kul det kommer bli då :)
nu tror jag, jag ska duscha sen datan lite sen sova, för jag orkar inte va uppe mer :p & juste jag har ju 150 kr i presentkort i kappahl &  100 på glitter men jag vet faktist inte vad jag ska köpa ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0