lite om mig själv.

hej.
kom hem från skolan idag med axie så fick jag sticka t ica direkt vi kom hem & åt sen skulle hon på träning.
dagen har varit värst.
nu ska jag snart ringa lilla axie sen ska jag nog t henne & göra läxan (a)
jag tycker jag är duktig som har börjat göra min läxa i tid, rikitgt duktigt & för dom som vet så gjorde jag aldrig läxan innan.
jag sket i det rent ut sagt & så hitta jag på massa ursäkter, tills vi hade utvecklingssamtal & då jag förstod att jag måste börja göra mina läxor & inte slarva .
men vet ni vad?
jag hatar att va nogrann jag hatar verkligen det.
jag klarar inte av att va nogran jag hatar verkligen det.
& plus att det är riktigt jobbigt.
& nu när vi ändå snackar om sånt här så hade jag som läxa att skriva nyårslöften gick jätte bra för jag sköter mig verkligen inte i skolan & jag tycker själv det är illa, men jag hatar att va som alla andra.
jag är alltid den som tycker olika & gör olika.
alla andra vill va lärarens favorit men jag är mig själv.
det är illa, det vet jag.
nån gång måste jag väl ta tag i det?
& även fast jag hatar skolan & allt så måste jag ta tag i det.
men det går liksom inte, för jag bryr mig inte.
alla kan säga vad dom vill jag är bara mig själv.
25 sanningar om dig själv.
1. Skolan är det västa jag vet.
2. Jag hatar skolan äckliga mat & äter oftast inte något
3. Skolan gör att jag mår dåligt
4.  Jag är beroende av min mobil.
5. Jag ÄLSKAR att va ute bara jag har sälskap.
6. Jag älskar att lyssna på musik.
7. Det bästa jag vet är att gråta till sårlig musik.
8. Jag hatar korta förhållande.
9. Jag har jätte svårt för att prata högt inför mågna männsikor.
10. Jag har svårt för att säga ordet "jag älskar dig" i värkligheten
11. Jag är aldrig ärlig mot mina föreldrar
12. Ibland får jag ryck på mitt liv och hatar ALLT & ALLA.
13. Diana är min andra halva & kommer alltid att va.
14. Jag skiter mest i allting som inte handlar om mig.
15. Jag lyssnar alltid på andra, hur mkt skit jag än mår själv.
16. Jag hatar männsikor som sviker.
17. Jag hatar  oftast mina lärare för dom skriker & klagar på mig.
18. Jag hatar när folk säger att jag är kaxig, jag är faktist bara mig själv.
19. Jag hatar att äta hemma hos någon annan än mig själv.
20. Jag hatar människor som säger att dom finns men när man behöver dom så skiter dom i en.
21. Jag hatar att gå upp på mornar.
22. jag saknar min bror så in i helvete.
23. Jag tycker det är drygt att sitta och skriva sanningar om sig själv
24.  Jag HATAR vintern, Det är det värsta jag vet.
25. jag är kär ;*
25 sanningar om dig själv.
1. Skolan är det västa jag vet.
2. Jag hatar skolan äckliga mat & äter oftast inte något
3. Skolan gör att jag mår dåligt
4.  Jag är beroende av min mobil.
5. Jag ÄLSKAR att va ute bara jag har sälskap.
6. Jag älskar att lyssna på musik.
7. Det bästa jag vet är att gråta till sårlig musik.
8. Jag hatar korta förhållande.
9. Jag har jätte svårt för att prata högt inför mågna männsikor.
10. Jag har svårt för att säga ordet "jag älskar dig" i värkligheten
11. Jag är aldrig ärlig mot mina föreldrar
12. Ibland får jag ryck på mitt liv och hatar ALLT & ALLA.
13. Diana är min andra halva & kommer alltid att va.
14. Jag skiter mest i allting som inte handlar om mig.
15. Jag lyssnar alltid på andra, hur mkt skit jag än mår själv.
16. Jag hatar männsikor som sviker.
17. Jag hatar  oftast mina lärare för dom skriker & klagar på mig.
18. Jag hatar när folk säger att jag är kaxig, jag är faktist bara mig själv.
19. Jag hatar att äta hemma hos någon annan än mig själv.
20. Jag hatar människor som säger att dom finns men när man behöver dom så skiter dom i en.
21. Jag hatar att gå upp på mornar.
22. jag saknar min bror så in i helvete.
23. Jag tycker det är drygt att sitta och skriva sanningar om sig själv
24.  Jag HATAR vintern, Det är det värsta jag vet.
25. jag är kär ;*

lite sanningar & allt är faktist sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0