skolan (n)

jag saknar den du va innan, allt är bara mitt fel.

hej, igår kunde jag inte somna så jag va uppe t 2.
roooligt, & idag kunde jag inte gå upp kl 7 stack jag t kompis & fixa mig & lite sånt där.
skolan va helt jävla störd, alla hade damp eftersom dom inte kunde sova -.-
& jag va då lite smått irriterad, men nu så jävlar imorgon ska jag & min kompis plååga dom andra i klassen med matte för vi ska nämlingen ha en hel lektion imorgon , så vi har typ fixat allt & imrgon ommer vi plåga dom andra.
ehm, ??
jag ska snart gå & lägga mig & kolla på tv sen duscha sen sova jag är riktigt trött.
vi hörs antingen sen eller imorgon :d

HALV FIXAD JAG, & SÅ SER MAN DIANA I BAKGRUNDEN ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0