fortfarande sjuk -.-

riktigt dålig uppdate idag , i no

det blev ingen skola idag ;d & ingen imorgon men om jag mår bättre imon så blir det att sticka till vittsjö på kvällen & hitta på nått roligt där :D
& ska nog även färga min ludd vit eller platina blont som jag nog ska ha tills jag färgar mitt hår rött, lila & mamma kom hem med sin iphone idag :o
känner mig riktigt jävla avensjuk -.-
men den mobilen jag har är inte heller så jävla dålig det är typ nästan likadant med allt men känner att jag ändå vill ha en iphone
aa & denna veckan har varit riktigt mke skit eftersom jag har varit sjuk & har inte kunnat gå någonstans men hoppas att veckan iaf kan avslutas bra hos syster :D
& idag har jag typ suttit & lekt med mammas iphone & så har jag färgat mammas hår & så blev jag bara tvungen att fixa färg t mitt hår, så jag färgar det nog imorgon :) om jag vågar :p
såhär ser dock en sjuk mattea ut, & ja ni ser vilken mobil jag har med så det va lite därför jag tog den bilden ;) eller man kanske inte ser mobilen jätte tydligt med det får duga jag har iaf en samsung wave om nån undrar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0