uppdateringen har varit sugig.

uppdateringen har varit riktigt sugig.
& jag har insett att jag inte har tid med bloggandet längre eller iaf inte nu.
det håller liksom inte igång men det ska nog fixa sig.
idag log jag i sängen tills axie kom då jag fixa mig & drug ut.
sen så kom jag in & satte mig vid datan sen duscka jag & nu sitter man här.
har varit en fett lungn kväll & det behövs inför onsdagen då jag & diana ska köra på riktigt hårt eftersom jag fyller år & ja nu är det 4 dagar kvar sen fyller jag år :)
uhhm, jag vill att helgen ska gå förbi så kan jag & diana börja att dampa oss.
detta lovet kommer äga :D
nu är jag riktigt trött så jag ska fortsätta cama med min söta ilma sen ska jag dejta sängjävlen :)
nu kommer det lite random bilder från idag :D

bilden är cool för jag spottar (a)

så ringde jag en kille så satt han på musik så ja... jag dansade :)

ja ännu en bild på när jag dansar -.-

haha, & slutligen en bild när jag sitter & messar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0