lägenhet (y)

gjort klar min engelska läxa på datan :D
& skickat den nu väntar jag bara på ett bra svar ;)
orkade inte göra matten idag heller så jag får göra den imon & blir dock ingen skola imon heller, men måste ändå upp fett tidigt för jag & mamma ska kolla på lägenhet (y)
men sen blir det tbx i sängen igen efter det ;)
& på torsdag får vi se hur det blir mår jag bättre så sticker jag till skolan :D
jag saknar dig syster :o<3

asså ibland känns det som om min blogg är så ointresant, men vad ska jag göra åt saken, gillar ni den så läs den gillar ni inte den så skit i den, så är det bara . fast statistiken känns ju fortfarande okej ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska ni flytta? ;o

och såfall var?<3

2011-02-08 @ 18:46:27
URL: http://emillieklasell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0