grattis underbara sysling ♥

efter som du fyller år idag vill jag skriva  en liten text till dig.
vi har känt varandra sen vi föddes & ja du är ju min sysling & det är jag riktigt stolt över, vi har träffat ett par gånger men det blir ju inte mycket eftersom du bor så långt irån mig, & ibland känns det jävligt tungt att bo så långt från en syster, för jag vet att jag kan prata med dig om allt, & du står alltid vid min sida , vi har ett par sjuka minnen , sen vi va små. min högsta önskan är att vi träffas i sommar & det ska jag ordna det lovar jag dig.
vi förstår varandra exakt, men det har varit lite bråk ibland, & då har jag sagt massa skit som jag verkligen inte menat, men vi har alltid löst det, det ända jag vill säga är att du har ett hjärta utav guld & du är värd allt.
Jag älskar dig underbara fina sysling
Gabriella ♥ Mattea, föralltid ♥
JAG & DU FÖRALLTID ♥
& grattis underbara sysling ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella kelava

naawwee älskar dig mest sötis <3

Du <3 Jag = sant och forever <3

2011-02-16 @ 17:41:46
URL: http://gabriellakelavaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0