fyller år imorgon :)

hej.
idag har uppdateringen varit dålig & jo jag vet men har inte haft ork, men så blir det ibland.
men iaf idag har jag bara chillat & inte gjort någonting eller jo det har jag ju gjort nått.
iaff vakna id 10 idag -.- då jag blev väckt av telefon jävlen :o
så jag gick upp & åt frukost sen så la jag mig igen & glode på tv sen så satte jag mig vid datan sen somna jag & sen sov jag lite sen kolla jag tv & sånt.
sen gjorde jag inte ett piss, :o
men så är det om man har ett tråkigt liv :o
nu har jag precis duschat, så nu sitter jag & kollat på tv igen :o
men imooooooooooorgon fyller ju jag år :D
& då kommer syster & då ska vi hitta på massor med skoj.

så det kanske kommer va riktigt dålig uppdatering imorgon, men vi får se.
aja nu ska jag iaf sticka & glo på min roooliga tv , ;)

en lite sådär random bild kan man lungt säga!
& den är jävligt gamal säger jag bara !
men jag har lite sådär seriös bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0