12 år nu (y

hej.

jo ni vet ju varför uppdateringen har varit riktigt dålig & det är ju för att jag har fyllt år & inte varit hemma.
jo jag fyllde ju år i onsdes & ja födelsedagen va riktigt lyckad.
de börja med att jag gick upp & satte mig vid datan, sen så typ börja jag fixa mig sen kom diana då fixa vi båda oss, sen va vi då klara så kom typ mina grannar då, så fick jag presentkort, ;)
sen så stak dom.
så stack jag & diana t pizzerian & hämta mat sen gick vi hem & åt sen så kom resten av gänget så satt vi där nere i källaren & dampa sen så kolla vi på film & så fick ja ju pengar av resten av gänget ;)
aja , idag va jag då i stan med diana, & så klippte hon sig.

nu ska jag ta & kolla på tv sen kanske duscha?


ja ni vet att jag har stort med bildbirst eller nej det har jag inte utan det är jag som inte pallar lägga upp bilder på data från kameran , men ja en sådär cpbild på mitt cpfula, cp aktiga, cphår :o
& snart kan vi säga godbye till den fula äckliga färgen.
& fråga mig inte varför jag tog den bilden, jag bara tog nån cpbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0