lite stressig vecka

ja ni, godmorgon ;)
sovit fett gott inatt & sitter just nu & camar med ilma.
fett fint väder ute, men medans alla andra går ut & solar så måste jag sitta inne & packa & göra fkn läxa.
inte kul nej!
men jag ska försöka dra mig ut lite senare ikväll jao ;)
menn inte lätt när man har 10 läxor som man ska göra under påsk nej!
jag vet nt ens om jag hinner va ute något innan jag åker för jag har så mke ja ska hinna med ;o



såhär ser min vecka ut. lite stressig kanske ? japp.
ja.. & som ni ser kommer det ju va dålig uppdatering ;(
men jag ska göra så gott jag kan.
& den veckan jag är i kroatien kommer jag inte kunna blogga eftersom jag nt har internet där. fast så fort jag hittar en data med internet så ska jag blogga det lovar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0