stan med diana

åkte in t stan med diana vid 4, & stack t en frisör. jag klippte mig &  diana färga sitt hår, sen så stack vi till busstationen, men vi orkade inte åka hem. så vi ringde några polare ;)
så hängde vi ute i stan i 1 timme, kom hem för en halv timme sen.
men iaf vi va i stan & vi va påväg till hemmakväll för att köpa power king så står det en gammal gubbe med en hund som skiter
så snackar jag, diana josse & ilma med varandra så avbryter han oss & säger
- jag har en påse här, vill ni ta hand om skitet? alltså han menar bajset som hunden sket ut.
& i handen har han en påse som är asliten man får inte ens plats med skitet i den.
sen så gik vi vidare & asgarvade.
snart ska jag kanske ut igen? vem fan vet.
jag orkar inte sitta hemma. men om jag nt ska ut så ska jag tvätta av sminken & lägga mig i min säng & nörda data & glo på tv, nice ;)
juste.. jag har hunnit med att packa hälften av mina saker men ändå är väskan helt full!
men aja....

r.i.p slitna toppar ;)

hej nya mjuka hår ;)
ps. har uppsatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0