snart tandläkaren -,-'

ehm godmorgon :D
ligger här i min säng, & så är det skitfint väder ute ;)
ska fixa mig snart sen ska jag gå t tandläkaren -,-'
sen efter det ska jag ut & sola. & ska ska jag nog ladda min kamera.
sen ska jag t stan på kalas ;)
& så kommer jag nog komma hem sent ikväll & då ska jag lägga mig för jag ska upp 5 imorgon, roligt.
så blir nog inte så mke mer uppdatering idag.
kolla fotobloggen, www.maatteaafoto.blogg.se
så är ni jätte snälla :D

jag hinner nog med något ynka inlägg imorgon innan jag åker, sen tar jag semester med bloggandet ;)


så onormal jag är. men denna bilden får mig att tänka på sommaren (a)
bilden är frånnär jag & diana solade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0