jag ska klippa mig på onsdag -,-'

tjo. blev inget vittsjö idag nej!
ligger i sängen & chillar , & kommer nog göra det hela dagen ;)
men jag måste erkänna att det är ritkigtsegt för ingen r social -,-'
& idag är det då söndag , tror jag?
hela nästa vecka består av packning& lite till.
& på onsdagska jag klippa mig ;o
snacka om att jag inte vågar ;o
& jag vet liksom inte hur jag vill klippa mig, & jag vet nt heller om jag vill göra sidecut ;o
okej.. tänk så gör jag det.. & tänk så blir det skitfult vad fan ska jag göra då?
jo det finns ju något som heter hårförlänging, men jag kan själv inte bestämma mig.
vi får helt enkel se hur det blir med det.
väntar till på onsdag med att färga håret med, (yy
juste ni vet då när jag snacka o att jag skulle göra hål i örat alltså i brosket ?
det ska jag göra i kroatien ;)
fett jävla chill ;)


skit i den färgen jag har på håret. men om jag vågar klippa sidecut på onsdag kommer det bli så..


ja det va detta jag snacka om .. ;)
bild från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0