helvete...

helvete... när jag själv inte mår bra så ska allt skit hända!
helvete.. förlåt för allt det jag sa..
jag vill bara veta vad som har hänt med dig!
jag får inte  tag på dig!
det kommer upp massa inlägg på fb där det står... jag sakanr dig.. snälla lillebror kom tillbaka!
asså vafan.. jag får lack på mitt liv. jag ångrar allt det jag har sagt t dig..
förlåt! jag ska aldrig mer!

allt är mitt fel. fuck off världen!
tårarna rinner & dom kommer fan ta mig inte försvinna.
jag har lust & spy på mig själv för jag har varit så jävla elak mot dig!
jag har bara lust & spola tillbaka tiden till igår kväll. & då hadejag fan inte skickat det smset till dig..
jag svär du betyder mer än vad jag visar!
du är värd någon bättre än mig..
det här känns helt fel.

det har varit fett jävla dålig uppdatering, men jag mår inte alls bra & jag orkar ite ta upp detaljer i bloggen
om 6 dagar drar jag från sverigen & jag vill verkligen inte komma hem igen.. det suger verkligen!
snart ska jag försöka hitta färg t håret här hemma.. & ikväll ska jag med klippa mig , om jag ens pallar att gå upp ur sängen..
jag ska nog bara gå & lägga mig snart... & sova. imorgon ska jag försöka va på lite bättre humör. ska fösöka dra mig ner t vittssjö & va med diana imon med. vi får se hur det bli.
orkar inte ladda upp någon bild idag heller -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0