halva väskan full med kamera utrustning ;o

det var värre än vad jag trodde...
jag har värken färgat håret eller klippt det. & det hinner jag inte heller göra här i sverige..
så jag får väl göra det i kroatien..
& hur i helvete ska jag lyckas förklara hur jag vill ha det ?
jaja...
jag tog fan en stor resväska & tro mig eller ej halva väskan är redan full med kamera utrustining... ja undrar hur fan det ska gå & seriöst jag har inte ens börjat packa mina kläder än?
jag får väl ha 2 väskor fan vet jag...
hela nästa vecka ska tillbringas med syster & att packa -,-'
& på fredag sticker jag bitchez ;)
så uppdateringen kommer suga! men det gör den redan ;)
nu ska jag nörda data & kolal tv ;**
glöm inte att kolla min fotoblogg ;) www.maatteaafoto.blogg.se
& fan vad skönt med 2 veckors lov medans alla andra har 1. men det är för jävla drygt med alla jävla läxor -,-'


äcklig dampbild! ;o

Kommentarer
Postat av: fideli

kom till vittsjö ;)

2011-04-17 @ 13:06:44
URL: http://fidelijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0