glo fotboll ikväll.

igår så han jag då inte uppdatera eftersom jag va upptagen hela dagen & jag va ju inte hemma heller.
så igår stack jag t ilma vid halv 1 så stack vi t stan & skulle träffa ''G'' men personen kom aldrig. '& vi satt & vänta över 4 timmar & så gick vi lite sådär i stan & sånt. sen stack vi hem t henne så va vi där typ 30 min sen fick jag springa t maxi för jag skulle ju hem. så kom jag hem & tog min hund sen stack jag ut & mötte diana & sen så hängde vi lite i byn till kl 8 sen stack vi hem t mig & gjorde mat & runt 10 stack diana hem. & då stack jag t min andra kompis. & idag blir det att kolla på fotboll tror jag. haha. & ikväll blir det att duscha efter att jag har kommti hem från fotbollen sen blir det nog att cama med ilmiiich :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0