bästemt!

Bästemt!
asså för er som inte vet. jag & ilma har aldrig träffats. vi lärde känna varandra genom msn & vi har aldrig träffats på riktigt. men jag lärde känna henne genom bdb när hon adda mig. sen så börja vi cama & allt & imorgon ska vi va för första gången. shit känner jag bara. & jag längtar verkligen. tänk er? jag & ilma har kommit så jävla nära varandra & vi har aldrig träffats. det är helt sjukt faktist :o. & jag kan prata med henne om allt.

men iaf imorgon ska vi iaf va & först ska vi träffas vid onoff, sen ska vi vidare hem t henne & sen t stan & träffa folk, sen blir det hem t henne igen & sen hem för min del.

aja nu ska jag dra & duscha sen cama hela natten med ilma. haha. & sen ska jag hitta vad jag ska ha på mig imon.
om någon vill träffas imorgon är det bara t messa mig. för er som har mitt nr då (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0