att inte höra din röst på 2 dagar tar på mina krafter...

okej.. vi förösker igen. idag har jag inte gjort ett piss mer än att varit i skolan & typ sovit -,-'
drygt som fan!
men vafan ska man göra? sånt är livet..
dagen i skolan va as seg kan jag bara säg. snart ska jag duscha & sen ge mig av & kolla på tv hela kvällen.
jag är på riktigt dåligt humör, dels för jag känner mig så patetisk & en annan sak..
& att jag inte har fått höra din röst på 2 dagar tar på mina krafter.
ja?..
nu ska jag sticka & hitta på något annat & imorgon blir det att träffa diana på morgonen & sen skolan, hoppas iaf det blir en bra dag.

& nej jag har inte färgat mitt hår så än.. men snart ska jag fan ta tag i det..
& nej jag har inte färgat mitt hår så än.. men snart ska jag fan ta tag i det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0