april, april!

men tjenare!
idag så vakna jag så hade jag fått 6 nya meddelanden & så kolla jag på dom. så står det jag har blivit knivhuggen i magen & läget är inte stabilt. ja? vafan ska man säga jag skrev tbx du vet var jag finns när du vill snacka. så kommer en kompis t mig på morgonen så berättar jag för henne & hon bara : mattea? du  vet att det är 1 april& då börja jag skratta som fan.
men aja. idag så va det skola va väl rätt så okej? :D
vi hade matte, engelska, no & sloöjd så kolla vi med på nån jävla konsär.
sen stack jag hem & så la jag mig s¨å vakna jag vid 7 & nu kollar jag på big brother.
vi får se vad som händer sen.
& vill ni veta vad? jag har lurat som fan idag :D


bilder är ful, men man får ju bjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0